شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

پرده ها یک عنصر مهم در فضای داخلی هستند. آنها هم عملکرد کاملاً عملی را انجام می دهند. ما در این مقاله شیک ترین پرده ترندهای سال 2022 برای شما آوردیم .

پرده محافظت در برابر نور خورشید و چشمان کنجکاو از بیرون و یک عملکرد زیبایی شناختی دارد .پرده ها اغلب به دلیل طرح رنگ، بافت یا طراحی به یکی از لهجه های داخلی تبدیل می شوند. در موارد دیگر، آنها به طور هماهنگ در سبک کلی اتاق قرار می گیرند و بر آن تأکید می کنند.

هنگام انتخاب نوع پرده، معیار اصلی سبک طراحی انتخاب شده برای دکوراسیون یک اتاق خاص است. با این حال، این بدان معنا نیست که پرده ها تابع روندهای شیک نیستند. طراحان در هر فصل ایده های اصلی جدیدی را برای دکوراسیون پنجره ارائه می دهند.

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

 

در فصل جدید، گرایش به مینیمالیسم، رد شکوه و ساختارهای پیچیده وجود دارد، مگر اینکه، البته، این به سبک داخلی دلالت داشته باشد. اولویت به پرده‌های لاکونیک و نسبتاً چاشنی‌شده بدون دکور، پرده‌ها و پرده‌های فراوان است.

همه چیز باید بسیار ساده باشد. طرح‌های پیچیده‌ای که ایجاد آن‌ها طولانی و دشوار است و پس از آن، تحت نگاه دقیق مهماندار، به هیچ وجه نباید توسط اعضای خانواده مزاحم شود، به پس‌زمینه فرو رفته‌اند.

پرده های رومی، ژاپنی و اسکاندیناویایی در اوج مد هستند. پرده های اتریشی و فرانسوی به ایجاد فضای رمانتیک در سبک پروونس کمک می کنند.
در مورد مواد ترند پرده در سال 2022 ، طراحان تنوع زیادی را ارائه می دهند. می توانید پارچه های سنگین و حجیم و سبک و تقریباً بی وزن پیدا کنید. انتخاب باید بر اساس سبک اتاق و همچنین مکان و درجه روشنایی آن باشد.

 

پرده های شیک برای ترندهای پذیرایی2022

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

در هر خانه، اتاقپذیرایی جایی است که خانواده ها در آن جمع می شوند و از مهمانان پذیرایی می شود. مانند چهره خانه شماست و چهره باید زیبا و جذاب باشد، سبک و سلیقه صاحبان را نشان دهد. اگر روند مد پرده های فصل 2022 را در سه کلمه توصیف کنید، پس این ظرافت، تجمل و اصالت است.

آیا می توان سه ویژگی روشن به خودی خود را در یک پرده ترکیب کرد؟ با پیشرفت تکنولوژی، این امر کاملاً ممکن شده است! امروزه پرده های سه بعدی مد روز به ما ارائه می شود. این یک چیز جدید است که یک راه حل شیک و بسیار غیر معمول است. انتخاب طرح موضوعی برای پرده های سه بعدی بزرگ و متنوع است. پرده هایی با الگوهای میوه، گل، حیوانات و شهرها بسیار محبوب هستند.

این انتخاب لهجه ای روشن به اتاق پذیرایی می آورد. پرده پذیرایی دائماً چشم ها را به خود جلب می کنند و شما را به تحسین وادار می کنند. این یک راه حل بسیار موثر برای تزئین یک فضا است.

یک مزیت اضافی، سهولت مراقبت از این محصول جدید است. آنها تمیز کردن مرطوب و خشک را به خوبی تحمل می کنند. پس از تمیز کردن، آنها را باید با دمای متوسط اتو کرد یا بخارپز کرد.

 

پرده های شیک برای ترندهای اتاق خواب 2022

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

 

اگر اتاق نشیمن چهره خانه است، اتاق خواب یک گوشه صمیمی برای استراحت و آرامش است. در اینجا پرده اتاق خواب ، طراحی داخلی با ایده ایجاد راحتی و آرامش انجام می شود.

در فصل جدید، طراحان ترجیح می دهند به کلاسیک های مهار شده ترجیح دهند، که کاملا بر فضای آرام دلپذیر تأکید می کند. برجسته باید ترکیبی از پرده و تور باشد. در عین حال پارچه توری را باید در رنگ های روشن و با نقش و نگار انتخاب کرد. از انتزاع یا چاپ گل می توان به عنوان الگو استفاده کرد. پرده ها باید جامد بمانند.
در اتاق خواب، پرده های سنگین در چندین رنگ تیره تر از پارچه توری مناسب خواهد بود. این ترکیب هماهنگ به نظر می رسد و حتی در طول روز می توان یک گرگ و میش دلپذیر برای آرامش ایجاد کرد.

اگر پرده‌های شما اتاق را کاملاً تاریک نمی‌کنند، از یک آستر در زیر آن‌ها استفاده کنید.

اتاق بچه هاپرده های مدرن   2022 

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

هنگام انتخاب طرح پرده برای اتاق  کودک، مهم است که سن و جنسیت کودک را در نظر بگیرید. برای اتاق پسران، استفاده از یک پالت سایه های محدود (آبی، خاکستری) و برای دختران،رنگ های پاستلی ظریف تر مهم است. برای یک کودک کوچک، توصیه می شود پرده های روشن با الگوهای بزرگ را انتخاب کنید. اما در اتاق یک دانش آموز یا نوجوان، پرده های رومی ساده کاملاً مناسب هستند

پرده های شیک برای ترندهای آشپزخانه 2022

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

انتخاب پرده  آشپزخانه در سال 2022 باید با دقت مورد توجه قرار گیرد. معیار اصلی انتخاب عملی و زیبایی شناسی است. هر دو معیار معادل هستند. از یک طرف، همه اعضای خانه زمان زیادی را در آشپزخانه می گذرانند، به این معنی که اینجا باید زیبا، دلپذیر و شاد باشد. از سوی دیگر، در شرایط رطوبت و تغییرات دما، پرده ها به سادگی باید به خوبی تمیز شوند و به ظاهر آنها آسیبی نرسد.

یک راه حل شیک و کاربردی برای آشپزخانه در فصل جدید پرده رومی است. آنها لاکونیک به نظر می رسند، فضای آشپزخانه را اشغال نمی کنند و در عین حال به لطف تنوع چاپ و رنگ، لهجه دلپذیری را به ارمغان می آورند.

 

رنگ های پرده ترندهای سال 2022

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

رنگ سفید

رهبر بلامنازع پرده های سفید و سایه های آن است. آنها به طور ارگانیک در فضای داخلی تقریباً هر رنگ و سبکی قرار می گیرند. پرده های سفید می توانند متراکم، شفاف و کاملا شفاف باشند. مدل های شفاف نور طبیعی را به خوبی منتقل می کنند، کمی آن را کم نور و پخش می کنند. در عین حال به خوبی از اتاق در برابر چشمان کنجکاو محافظت می کنند.

مشکی و گرافیت

پرده هایی در رنگ های مشکی و گرافیت انتخابی شیک و جسور هستند. پرده های نساجی با زرق و برق، الگوی تک رنگ ژاکارد دیدنی به نظر می رسند. ترکیبات پرطرفدار – مشکی با سفید، سیاه با منتول یا سایر رنگ های اشباع شده که در فضای داخلی به عنوان یک لهجه وجود دارد.

نئو نعناع – سایه مد روز از سبز

این سایه سبز را می توان به عنوان یک رنگ مستقل یا به عنوان مکمل سفید (و سایه های آن) یا سیاه (گرافیت) استفاده کرد. اگر رنگ سفید در فضای داخلی با رنگ های مختلف خوب به نظر می رسد، نئو نعناع نیاز به حضور اشیاء هم رنگ در اتاق دارد. این می تواند باشد. اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان، روتختی، بالش های تزئینی برای مبل یا تخت.

پارچه های چاپ شده

روند مد،الگوهای هندسی و چاپ های گرمسیری. برای اتاق های جادار، می توانید پرده های سبک با الگوی بزرگ را انتخاب کنید، به عنوان مثال، برگ های سبز روشن در هم تنیده با انگور. چنین مدل هایی در فضای داخلی محیط زیست خوب به نظر می رسند.

یکی دیگر از گزینه های مد روز یک نوار افقی، عمودی و مورب است. نوار عمودی به صورت بصری سقف را “بالا” می کند و نوار افقی فضا را گسترش می دهد. مدل هایی مرتبط هستند که در آنها راه راه ها نه تنها از رنگ های مختلف، بلکه از بافت های مختلف نیز ترکیب می شوند. به عنوان مثال، از توری شفاف و ساتن براق متراکم.

پرده های شیک سال 2022

مینیمالیسم

سرعت سریع زندگی مدرن به دنبال سادگی در همه چیز است.طراحی، استفاده، مراقبت. این روند در مورد پرده ها نیز صدق می کند، روند سال 2022 طرح های لاکونیک، بدون دکور سرسبز و پیچیده است. زیبایی شناسی مینیمالیسم و میل به عملی بودن با موفقیت توسط پرده های غلتکی، پرده های عمودی و افقی با لایه های ساخته شده از پارچه، چوب، پلاستیک، آلیاژهای آلومینیوم پشتیبانی می شود.

سبک اسکاندیناوی

فضای داخلی اسکاندیناوی فضایی با رنگ های خنثی و خطوط واضح است. پرده های ساخته شده به این سبک، فضایی دنج را ایجاد می کنند، اما فضا را با جزئیات غیر ضروری بارگذاری نکنید. در شرایط مناطق شمالی، منسوجات پنجره فقط دهانه را قاب می کنند و عملاً عملکردهای محافظ نور را انجام نمی دهند.

در اتاق نشیمن، سالن و اتاق خواب، پرده های بلند مناسب هستند، که مطابق با روند مد سال 2022 است. اغلب آنها بدون پارچه توری استفاده می شوند که فضای داخلی و خارجی را ترکیب می کند. این به ویژه برای خانه های روستایی صادق است.
به لطف ترکیبی از سادگی و ظرافت، پرده های رومی اقامت دائمی به سبک اسکاندیناوی دریافت کرده اند.

اینها می‌توانند طرح‌هایی با زبانه‌های سخت، ایجاد چین‌های شفاف در هنگام بلند کردن، یا مدل‌های بدون زبانه با خطوط نرم باشند. سیستم های رول مناسب و کاربردی که می توانند به تنهایی یا در ترکیب با پرده های بلند استفاده شوند در این سبک مناسب هستند.

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

شیک ترین پرده ترندهای سال 2022

پرده های ژاپنی

در غیر این صورت، این مدل ها “پرده های پانل”، “پرده” نامیده می شوند. در ابتدا، پانل های ژاپنی صرفاً برای منطقه بندی فضا در نظر گرفته شده بود، اما اروپایی ها تصمیم گرفتند که از صفحه نمایش برای تزئین دهانه پنجره ها استفاده شود.

پانل های ژاپنی به طور کامل با روندهای مینیمالیستی و الزامات کاربردی مطابقت دارند. آنها پانل های مستقیم تا عرض 1.5 متر هستند که در امتداد راهنماها به طرفین حرکت می کنند. پارچه های نازک به قاب وصل شده اند و روی پارچه های متراکم در پایین، یک عامل وزن دهی ارائه می شود.

مرسوم نیست که پرده های ژاپنی را با روفلز، کمان، طناب و سایر عناصر تزئینی تکمیل کنید.

 

یک ایده جدید،پرده هایی با الگوی تکنیک سه بعدی

لاکونیک به معنای خسته کننده نیست. اگر می خواهید یک نقطه برجسته روشن در یک فضای داخلی تک رنگ بدون اضافه کردن جزئیات غیر ضروری ایجاد کنید، به موارد جدید توجه کنید . پرده های مد روز با الگوی ساخته شده در تکنیک 3 بعدی. برای اتاق پذیرایی و اتاق خواب، مدل هایی با مناظر طبیعی و شهری، گل (ارکیده، گل رز، نیلوفر).

در آشپزخانه ها، پرده های غلتکی با تصویر میوه ها و ظروف، مد روز در سال 2022، مرتبط هستند. برای اتاق کودک، کودک می تواند مدلی را با شخصیت های مورد علاقه خود از افسانه ها، کارتون ها  انتخاب کند. فقط باید به خاطر داشت که چاپی که بیش از حد روشن و اشباع شده باشد به تدریج خسته و آزاردهنده می شود.

 

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

11 − سه =