جستجو

درباره گالری پرده روژان

پرده سرای روژان در اردیبهشت ماه سال 1399 ، با مدیریت آقای بهروز سلطانی با 7 سال سابقه کاری در زمینه مشاوره، طراحی و فروش پرده، فعالیت خود را آغاز کرده است.

هدف از تاسیس گالری پرده روژان ارائه خدمات حرفه ای در زمینه پرده به مشتریان عزیز می باشد. ظرافت خاص، طراحی ویژه، مشاوره دقیق متناسب با دیزاین محل و خلاقیت از جمله مواردی هستند که گالری پرده روژان را از سایر همکاران متمایز کرده است.

گالری پرده روژان علاوه بر اجرای کار در منازل، نمونه کارهای اجرائی زیادی در همکاری با اداره ها، موسسه ها، مطب ها، مدرسه ها، دانشگاه ها، هتل ها و شرکت ها در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، کرج، شمال کشور و کیش و … دارد.

برای ما مهم است که همیشه رفاه حال مشتریان عزیرمان را در اولویت قرار دهیم و در ارائه خدمات، خلاقیت های کافی را به کار ببریم که می توان به  خرید پرده در منزل اشاره کرد.

خرید پرده در منزل

از آنجایی که پرده یکی از مهم ترین موارد در زیبایی محل سکونت می باشد همه ما دوست داریم متناسب با طراحی مکان (منزل، هتل، موسسه و …) پرده خود را انتخاب کنیم. بنابراین، تیم مشاوره ی حرفه ای ما با نمونه کارهای اجرائی و مناسب به محل شما مراجعه کرده و شما می توانید با توجه رنگ و دیزاین محل خود، همچنین مشاوره های حرفه ای ما در زمینه طراحی و دکوراسیون از میان نمونه کارهای مختلف، اقدام به خرید نمایید و زیبایی محل سکونت خود را چندین برابر کنید.

یکی از سرمایه ها و افتخارات ما، مشتریان ثابت و همیشگی است که با یک بار خرید از گالری پرده روژان با توجه به اعتماد ایجاد شده در آن ها به همراهان دائمی و وفادار ما تبدیل می شوند.

 

بازگشت به بالا

سلطانی

پاسخ گوی شما هستیم

سلام به سایت روژان خوش آمدید لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید تا از طریق تماس تلفنی با من صحبت کنید.

Powered by WpChatPlugins
محصول به سبد خرید شما اضافه شد