تاثیر پرده پذیرایی زیبایی در خانه های لوکس

در این مقاله به بررسی تاثیر پرده پذیرایی زیبایی در خانه های لوکس می پردازیم .برای اینکه خانه زیبا و لوکسی داشته باید می توانید به نکاتی که در این مقاله ذکر شده توجه کنید.

تاثیر پرده پذیرایی زیبایی در خانه های لوکس

تاثیر پرده پذیرایی زیبایی در خانه های لوکس

تاثیر پرده پذیرایی زیبایی در خانه های لوکس

یکی از نکته هایی که در انتخاب پرده پذیرایی باید به آن دقت کنید این است که، به وزن و جنس پرده دقت کنید. جنس پرده زیاد کلفت و یا نازک نباید باشد . زیرا پس از نصب کردن پرده، ظاهر آشفته ای به فضای شما می دهد.

برای امتحان می توانید یک تکه از پارچه را آویزان کرده ،تا متوجه این موضوع شوید. برای پذیرایی اکثرا از پرده های حریر و یا توری استفاده می شود ، تا نور را به شکل مناسب از خود عبور دهد ،و سبب روشنایی پذیرایی شود.

پرده ها عامل ایجاد احساس راحتی در خانه های لوکس

تاثیر پرده پذیرایی زیبایی در خانه های لوکس

تاثیر پرده پذیرایی زیبایی در خانه های لوکس

تأثیر پرده بر زیبایی خانه تنها ویژگی مثبت استفاده آن ها نیست. آن ها علاوه بر زیبایی چشم نوازی که به خانه می افزایند، فواید متعدد دیگری هم دارند.
برای مثال

1.کنترل دمای محیط از سری مزیت های استفاده از پرده ها است .

چون مانع خروج سرما در فصل های گرم و ورود گرما در فصل های گرم می شوند.از پرده های ضخیم بیشتر در فضای بزرگ خانه، مانند پذیرایی استفاده می شود.

2.پرده ها عاملی برای بزرگتر دیده شدن پنجره ها

پنجره های کوچک بر روی دیوار های بزرگ خیلی زیبا و قشنگ به نظر نمی رسند .صاحب خانه ها ترجیح می دهند که تمامی پنجره های کوچک را با پنجره های بزرگتر عوض کنند .در مواقعی که بودجه مالی این اجازه را به آن ها نمی‌دهد ،پرده ها انتخاب های خوب و به صرفه تری جهت بزرگتر دیده شدن پنجره ها است .

انتخاب رنگ های پرده برای اتاق پذیرایی

اگر می‌خواهید در محیط پذیرایی‌تان پرده رنگی نصب کنید ، رنگ را از ترکیب رنگ های به کار رفته در دکوراسیون پذیرایی انتخاب کنید‌. البته بیشترین کار کار این است که شما رنگ دکورها را تیره‌تر یا تند‌تر انتخاب بکنید و حریر را به لحاظ رنگی هماهنگ با آن بخرید‌. البته امروزه حریر‌های رنگی هم به بازار آمده‌اند‌. برای مثال اگر همه اجزای مبلمان‌تان رنگ سفید یا روشن دارد می‌توانید پرده را تیره تر انتخاب کنید‌.

برای انتخاب رنگ پرده اول باید مشخص شود که آیا می خواهید پرده با رنگ دکوراسیون منزل هماهنگ باشد یا نه رنگی کاملا متضاد داشته باشد. درصورتی که دوست دارید پرده با دکوراسیون منزل متناسب باشد رنگ پرده را کمی پر رنگ از رنگ دکوراسیون منزل انتخاب بکنید برای مثال اگر منزل تان بنفش است پرده را یاسی انتخاب کنید یا میتوانید پرده را همرنگ یکی از وسایل منزل مثل فرش ویا مبلمان انتخاب کنید.

 

مدل های پرده پذیرایی 2022

تاثیر پرده پذیرایی زیبایی در خانه های لوکس

تاثیر پرده پذیرایی زیبایی در خانه های لوکس

1-پرده ساده برای پذیرایی

یکی از زیبا ترین مدل پرده، مدلهای پرده ساده و زیبا هستند که برای نقاط مختلف منزل کاربرد دارد و می تواند گزینه مناسبی برای همه کسانی باشد که به زیبایی و در عین حال سادگی منزل اهمیت می دهند. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدل پردهای ساده توری 2022 جلب می نماییم.

تاثیر پرده پذیرایی زیبایی در خانه های لوکس

تاثیر پرده پذیرایی زیبایی در خانه های لوکس

2.طرح های پرده مدرن برای پذیرایی

مدل پرده پذیرایی مدرن از انواع طرح های پرطرفدار و مشهور پرده است که امروزه توجه بیشتر افراد را به خود جلب کرده است و این طرح پرده ها برای دکوراسیون های داخلی امروزی گزینهی مناسب و ایده ال محسوب می شوند. انواع مدل پرده مدرن بدون والان و کتیبه دوخته می شوند همچنین برای دوخت پرده های مدرن از پارچه های مختلف نظیر حریر و … استفاده می شود که پارچه های حریر زیبایی و جذابیت خاصی را به فضای سالن پذیرایی می دهد .

3.مدل پرده پانچ برای پذیرایی

تاثیر پرده پذیرایی زیبایی در خانه های لوکس

تاثیر پرده پذیرایی زیبایی در خانه های لوکس

پرده مدل پانچ (پرده آماده) به آسانی نصب می‌شود و به راحتی هم برای شستشو درآورده می‌شود. اما پرده‌های مدل پانچ به دلیل اینکه چین کمی دارند اغلب گرد و غبار به آسانی به آن نفوذ نمی‌کند و دیر کثیف می‌شوند .ولی با توجه به نزدیک شدن به آخر سال و خانه تکانی به آسانی می‌توانید پارچه را از میله پرده پانچ جدا کرده و با پودر صابون یا پودر دستی آن‌ها را بشویید .
برای انتخاب پرده آماده پذیرایی نیز دنیایی از طرح و نقش را می‌توانید هماهنگ با طرح فرش، مبلمان و کوسن‌ها انتخاب بکنید.

نصب پرده پذیرایی

پرده پذیرایی را در نزدیک ترین مکان به سقف نصب کنید . باید در حد فاصل نهایتا دو سانتی متری از سقف قرار بگیرد، این کار به طرز شگفت آوری فضای پذیرایی را بزرگ تر نشان داده و نمایی زیباتر از پرده را به تصویر می کشد.

قیمت پرده های ساده و شیک پذیرایی

1.قیمت پرده پذیرایی به نوع پرده‌ای که می خرید .
2. همچنین ابزار و دکوری پرده بستگی دارد.
3. مشخصاتی همچون مدل پرده، جنس پارچه، تعداد لایه های پرده
4. نیز ابزار و تزیینات جانبی پرده اتاق عوامل تعیین کننده‌ی قیمت انواع پرده هستند.

کلام آخر

در نظر داشته باشید که برای برآورد هزینه تمام شده خرید و نصب پرده‌های مختلف، قیمت ابزار اضافی، هزینه‌های احتمالی ارسال و نصب توسط نصاب را به حساب آورید. اگر برای پرده ریموت کنترل و والان نیز سفارش دهید ،نیازاست قیمت ریموت پرده و همچنین پرده والان را نیز پرداخت کنید .

برای مشاوره و خرید پرده و دوخت پرده و شستشو پرده باماتماس بگیرید یا از طرق لیک با گالری روژان در ارتباط باشید.

 

 

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

20 − 7 =