دوخت و قیمت انواع پرده

در این مقاله به طور گسترده درباره نقش دوخت و قیمت انواع پرده و انتخاب پارچه مورد استفاده در قسمت های مختلف منزل اشاره کردیم ، موردی که در این جا حائز اهمیت بالایی می باشد، دسترسی آسان به خیاط ها و طراحان متخصص در باره طراحی مدل و دوخت پرده برای گرفتن یک نتیجه مطلوب می باشد.

دوخت و قیمت انواع پرده

دوخت و قیمت انواع پرده

دوخت انواع پرده

دقت به دوخت یکی از اصلی ترین و تاثیرگذارترین نکته در دکوراسیون و طراحی داخلی منزل به حساب می‌آید. انتخاب یک پرده زیبا و متناسب جهت فضای منزل تا حدود زیادی در زیبایی و ویژه جلوه دادن فضای منزل اثر گذار است . دوخت پرده قسمت های مختلف منزل از جمله اتاق خواب، اتاق نشمین، اتاق کودک و مواردی از این قبیل به صورت جداگانه و با رعایت نکات ویژه ای انجام می‌گیرد.

نکته دیگری که در دوخت پرده بسیار تاثیر گذار و با اهمیت است؛ انتخاب پارچه و نوع مدل پرده می باشد. از گذشته تا به امروز پرده یک ابزار زینت دهنده چشم نواز جهت برای اتاق‌ها و فضاهای مختلف یک منزل به حساب می‌آید. امروزه طراحی و دوخت پرده مناسب با سلیقه های افراد و مدل‌های جدید روز به صورت حرفه‌ای انجام می شود.

انتخاب نوع پرده

با انتخاب”گالری پرده روژان ” و مشاهده نمونه کارهای انجام شده از اشخاص متفاوت فعال در باره دوخت پرده در این موضوع کاربردی، تخصصی‌ترین انتخاب را در این زمینه با استفاده از کمترین زمان و هزینه احتمالی داشته باشید.

قیمت دوخت پرده

در حقیقت اطلاع از قیمت حدودی دوخت پرده قبل از انتخاب پرده برای سفارش و خرید آن، نکته ای بسیار ضروری و پر اهمیت است. به صورت کلی قیمت دوخت پرده به عواملی مانند: اندازه محیط مورد نظر، نوع پارچه و نوع آن، متراژ پارچه‌ مورد استفاده، حق الزحمه خیاط، میزان سختی دوختن آن،مدل پارچه و غیره بستگی دارد.

1.جنس پارچه:

هر چقدر پارچه‌ مورد استفاده سبک‌تر،نازک تر و ساده‌تر باشد، بدون شک دوخت پرده آسات تر انجام می‌شود و هزینه‌ حق الزحمه خیاط کم می شود. به بیانی دیگر نوع پارچه و جنس آن جزو مؤثرترین علت‌ها بر هزینهددوختن پرده می‌باشند.

2.اندازه محیط:

جهت دوختن پرده برای فضاهایی با متراژ بالا، مقدار پارچه‌ زیاد تری استفاده می‌‌شود.

3.عرض پارچه:

لازم به توضیح است گوناگونی از پارچه‌ها مانند پارچه‌های عریض‌تر، قیمت دوخت پایین تری دارند.

4.طرح پارچه:

هر مقدار پارچه‌ مورد استفاده ساده‌تر باشد، هزینه دوخت پرده پایین ترخواهد بود.

5. مدل پرده‌ و طرح مصرفی:

برای نمونه برای دوخت پرده‌های حاشیه‌دار یا چین‌دار، مقدار پارچه‌ زیادتری استفاده می‌شود. در حقیقت قیمت و حق الزحمه دوخت این نوع پرده نیز بالا خواهد شد. این در شرایطی است که قیمت دوخت پرده‌های توری ساده به نسبت به پرده های غیر ساده کمتر می‌باشد. توجه به دوخت پرده از تاثیرگذارترین موارد در طراحی داخلی منزل و دکوراسیون آن به حساب می‌آید. انتخاب یک پرده متناسب برای محیط منزل مورد نظر تا حد زیادی در زیبایی و ویژه جلوه دادن فضای منزل اثر دارد. دوخت پرده اتاق خواب، دوخت پرده نشمین، دوخت پرده اتاق کودک و مواردی از این قبیل بطور مجزا و با رعایت نکات خاص انجام می‌شود.

دوخت و قیمت انواع پرده

دوخت و قیمت انواع پرده

انتخاب مدل و پارچه پرده

دیگر موردی که در دوخت پرده بسیار حائز اهمیت است؛ انتخاب مدل پرده و پارچه است. از زمان‌های گذشته تا به امروز پرده یک زینت دهنده منحصر به فرد برای اتاق‌ها و مکان‌های مختلف یک منزل به کار برده می شود. امروزه طراحی و دوخت پرده و طراحی آن متناسب با سلیقه ای اشخاص و طرح های جدید روز به صورت تخصصی انجام می شود.

تا به این قسمت مفصل در باره اثر دوخت پرده در فضای منزل اشاره کردیم، موضوعی که در این بخش از اهمیت بسزایی برخوردار است، دسترسی به طراحان و خیاطان حرفه ای متخصص در زمینه دوخت پرده جهت رسیدن به بهترین نتیجه است.

دوخت و قیمت انواع پرده

دوخت و قیمت انواع پرده

کلام آخر

گالری پرده روژان دیزاین با کادر مجرب و گروه متخصص دوخت انواع دوخت های: (ساده، پلیسه، لیفه، پانچ، یقه شل، قیفی، پشت دری، ماکسی، پنلی، پلیسه یکطرفه، رومن، سه چین و …) به شما عزیزان خدمات میده.
گروه پرده  روژان برای دوخت پرده شما 6 ماه گارانتی دوخت موقع تحویل به شما بهتون میده که خیالتون از تمیزی کیفیت دوخت راحت باشه با خیال از پرده منزلتون استفاده کنین.

شما در در سایت  می تونین نوع دوخت خود و متراژ پرده را انتخاب کنید

(اگه پارچه دارین در توضیحات بنویسین تا هماهنگی لازم برای تحویل پارچه ازتون انجام بشه، در غیر اینصورت در قسمت انواع پرده( انواع پرده ) مراجعه و پرده خود را انتخاب کنین.

برای تماس با ما با گالزی روژان

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

شانزده − ده =