8 نکته مهم در انتخاب پرده اتاق خواب /پرده اتاق

8 نکته مهم در انتخاب پرده اتاق خواب

 

مدل پرده های جدید اتاق خواب

 اتاق خواب زیبای شما به همراه دکوراسیون جذابی که برای آن ترتیب داده اید، با نصب پرده متناسب با این فضا با مدل های زیبا و شیک می تواند تکمیل تر شود و پرده ها همیشه به عنوان یک عنصر خاص در اتاق خواب استفاده می شوند و فضا را دلچسب تر می کنند. در ادامه مدل های مختلف این پرده ها را مشاهده می کنید و می توانید با ایده گرفتن از آن ها و توجه به سبک منزل خود و اتاق خوابتان بهترین نمونه را برای خرید انتخاب کنید.

 

انتخاب پرده اتاق خواب

انتخاب پرده اتاق خواب

 

1/هنگام خرید پرده اتاق خواب باید چه نکاتی مد نظر قرار گیرد؟

برای خرید پرده اتاق خواب باید علاوه بر زیبایی به متراژ و ابعاد فضا و همچنین هدف از خرید و سبک دکوراسیون منزل توجه داشته باشید.

 

2/بهترین رنگ برای پرده اتاق خواب کدام است؟

انتخاب رنگ پرده اتاق خواب سلیقه‌ای بوده و بستگی به تم رنگی دکوراسیون اتاق خواب شما خواهد داشت. اما به هدف هم تا حد زیادی بستگی دارد. به طور مثال اگر اتاق شما نورگیر نیست و تمایل دارید نور بیشتری به آن وارد شود بهتر است از پرده های رنگ روشن، و در صورتی که بخواهید نور ورودی را کنترل کرده و کاهش دهید از پرده های رنگ تیره استفاده کنید.

 

3/بهترین رنگ پرده برای اتاق خواب کوچک کدام است؟

بهتر است در اتاق خواب های کوچک از پرده های روشن استفاده کنید تا فضا را بزرگتر جلوه دهند زیرا رنگ های تیره باعث بسته تر نشان دادن فضا و کوچک به نظر رسیدن آن می شوند.

 

4/بهترین جنس پرده اتاق خواب کدام است؟

انتخاب جنس پرده بستگی به هدف شما و سبک دکوراسیون منزل دارد. اگر بخواهید نور بیشتر به اتاق وارد شود پرده توری و حریر با رنگ روشن و در غیر این صورت پرده‌های ضخیم و تیره تر برای شما مناسب است.

 

 

انتخاب پرده اتاق خواب

انتخاب پرده اتاق خواب

 


بیشتر بخوانید: بهترین روش نصب پرده/روژان دیزاین


 

 

5/پرده اتاق خواب مدرن باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای اتاق خواب با سبک مدرن بهتر است پرده ها بسیار ساده و با طرح و نقش های خلوت باشند و همچنین دارای رنگ روشن و چوب پرده ساده باشند و به طور کلی اصلی ترین ویژگی سبک مدرن سادگی ظاهری وسایل است.

 

6/نحوه ثبت پروژه دکوراسیون اتاق خواب به چه صورت می باشد؟

برای ثبت و شروع پروژه ابتدا درخواست کننده باید تعدادی عکس از فضاهای مختلف و با زاویه مناسب گرفته و به همراه نقشه ساختمان برای ما ارسال نماید ، علاوه بر آن هر گونه اطلاعات جزئی و بیشتر، در اجرای هر چه بهتر پروژه تاثیر گذار خواهد بود.

 

7/آیا تمامی مراحل اجرایی پروژه توسط تیم دکور پلاس انجام می شود؟

بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می گردد .

 

8/انجام هر پروژه طراحی دکوراسیون اتاق خواب چقدر زمان می برد؟

مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد.

 

انتخاب پرده اتاق خواب

انتخاب پرده اتاق خواب

 

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

سیزده − 13 =