چه پرده ای برای خانه عروس مناسب است؟

چه پرده ای برای خانه عروس مناسب است؟ انتخاب پرده عروس یکی از دغدغه های بزرگ  عروسان در هنگام خرید پرده اولین خانه و جهیزیه عروس برای دکوراسیون منزل می باشد.

انتخاب پرده ی نامناسب به آسانی می تواند همه جذابیت و زیبایی دکوراسیون خانه ی نو عروس را تحت تاثیر قرار دهد. به عبارت دیگر محیط خانه را دلتنگ تر و افسرده تر جلوه دهد. اینکه شما عزیزان با توجه به نوع علاقه، سلیقه و نیاز منزل خود یک مدل پرده جذاب و شیکی را انتخاب و خریداری نمایید نیاز به اطلاعاتی مفید و کاربردی در این زمینه دارید.

چه پرده ای برای خانه نوعروس مناسب است؟

چه پرده ای برای خانه نوعروس مناسب است؟

چه پرده ای برای خانه عروس مناسب است؟

اگر شما عزیزان قرار بر این است که عروس خانه ای باشید و وارد خانه ی جدید شوید، دوست دارید که تمامی وسایل خانه تان به ویژه پرده هایتان زیبا و شیک جلو نماید و یا ممکن است نو عروس نباشد اما علاقه شدیدی دارید که خانه ای به جذابیت و زیبایی خانه نو عروس داشته باشید .پیشنهاد می کنیم که ما را همراهی کنید تا به منزل رویایی تان نزدیک تر شوید. در واقع لازم است اطلاعاتی کافی از انواع پرده هایی که برای خانه ی عروس کاربرد دارد را به دست بیاورید تا بتوانید یک انتخاب درست و مناسبی داشته باشید.

نکات مهم انتخاب پرده عروس

همانطور که می دانیم پرده یکی از عناصر بسیار اثرگذار در زیبایی و دکوراسیون محیط می باشد. در زمان های گذشته مدل و جنس پارچه ی پرده مطرح نبود. یرای پرده ی از پارچه هایی استفاده می نمودند که به وسیله آن بتوان پنجره ها را بپوشانند تا محیط داخلی منزل در معرض دید نباشد.

یا اینکه بتوانند مقدارنور خورشید را تنظیم کنند .نیز از پرده به عنوان عایقی مناسب در فصل تابستان و زمستان در برابر خروج و ورود هوای گرم و سرد استفاده می کردند. ولی در زمان حاضر پرده های خانه نقش بسزایی در جلوه و زیبایی دکوراسیون دارند.

مهمترین موضوع برای انتخاب و خرید پرده عروس این است که قرار است برای چه اتاقی آن پرده را تهیه و خریداری نمود. ممکن است در ابتدای امر این چنین به نظر آید که رنگ و زیبایی پرده مهمترین و اصلی ترین علت برای انتخاب آن پرده است.اما اینگونه نیست.

انتخاب و خرید پرده ی مناسب از نظر رنگ و نوع پرده لازم است با سبک مبلمان و وسایل خانه هماهنگی داشته باشد. در حقیقت برای فضایی با فرش های اصیل ایرانی بسیار زیبا و مبلمان، قاعدتا به پرده ی حریر متناسب با رنگ و مدل دکوراسیون منزل نیاز است.

چه پرده ای برای خانه نوعروس مناسب است؟

چه پرده ای برای خانه نوعروس مناسب است؟

تعیین سبک چیدمان

قبل از اینکه خرید وسایل و پرده برای خانه نو عروس را آغازکنید بهتر است سبکی که در چیدمان به آن علاقه دارید را انتخاب کنید و سپس شروع به خرید کردن کنید. هماهنگی سبک فرش، مبل و پرده و دیگر اکسسوری ها بسیار در چیدمان منزل تاثیر دارد. در انتخاب یک پرده مناسب برای منزل تازه عروس باید نکاتی را رعایت کنید که در زیر به بررسی این نکات می پردازیم.

سبک پرده

اولین نکته در خرید پرده برای خانه نو عروس، سبک چیدمان است. در چیدمان کلاسیک و سلطنتی که معمولا دکور ترکیبی از رنگ نقره ای یا طلایی است. باید پرده سلطنتی یا کلاسیک انتخاب کنید. این نوع از پرده ها دارای اکسسوری هایی از رنگ طلایی و… است و رنگی دارد که با مبل ها و فرش ها هم خوانی دارد.

اگر در چیدمان خانه از سبک اسپرت لذت می برید و علاقه به مبل راحتی دارید، باید از پرده های اسپرت استفاده کنید. پس مهم ترین نکته در انتخاب پرده برای خانه نو عروس، سبک چیدمان است؛ زیرا شما اگر یک پرده سلطنتی یا کلاسیک را در خانه ای با چیدمان اسپرت نصب کنید قطعاً نتیجه عکس خواهید گرفت و این کار تاثیر منفی در چیدمان خواهد داشت.

چه پرده ای برای خانه نوعروس مناسب است؟

چه پرده ای برای خانه نوعروس مناسب است؟

دوخت پرده

از دیگر نکات انتخاب پرده، دوخت پرده است. تمیزی و سبک پرده بسیار می تواند در زیبایی پرده تاثیر بگذارد. مهم بودن تاثیر پرده در چیدمان امروزی امری است که بر هیچ کس پوشیده نیست .پس سعی کنید پرده برای خانه نو عروس را از مرکزی معتبر تهیه کنید تا دوخت تمیز و باب میلتان را داشته باشد.

رنگ پرده

موضوع ممهم دیگری که لازم است در انتخاب پرده به آن دقت شود.رنگ پرده و اثر بسزای آن در دکوراسیون می باشد. در انتخاب پرده دو حالت بالاترین اثر را در انتخاب رنگ آن دارد.

  1. یک حالتی است که باید رنگ پرده با فرش، مبل و یا کوسن ست شود که در این حالت باید رنگی را مشابه فرش یا مبل انتخاب کنیم.
  2. حالت دوم در انتخاب پرده برای خانه نو عروس، تضاد داشتن رنگ فرش و مبل با پرده است. در این حالت انتخاب کمی سخت تر می شود و شما باید رنگی را انتخاب کنید .که با دیگر المان های دکوراسیون هم خوانی کافی را دارا باشد.تا چشم از جلوه آن زود خسته نشود اگر متراژ خانه کم است.سعی کنید پرده ای انتخاب کنید که با رنگ دیوار هم خوانی کافی را داشته باشد تا خانه را بزرگ تر جلوه دهد.
چه پرده ای برای خانه نوعروس مناسب است؟

چه پرده ای برای خانه نوعروس مناسب است؟

 

کلام آخر 

سعی کنید در انتخاب پرده برای خانه نو عروس و انتخاب پارچه دقت لازم را داشته باشید. پارچه مرغوب سبب می شود زیبایی نمای پرده چندین برابر شود. اگر مبلمان طرح دار دارید. سعی نماید پرده خود را ساده انتخاب نماید و یا اینکه اگر دارای مبلمانی با طرح ساده هستید. می توانید پرده های خود را طرح دار انتخاب کنید.تا به محیط و فضای خانه جذابیت و زیبایی بی نظیری را به نمایش بگذارید.

گالری پرده روژان برای مشاوره و دوخت پرده برای شما نوعروسان آماده ارائه بهترین نوع پرده با دکوراسیون منزل شما است .برای مشاوره و خرید پرده عروس  به سایت و یا شماره های ماتماس بگیرید.

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ده + 9 =