پرده آماده چیست ؟

پرده آماده چیست

پرده های آماده که به پرده پانچی نیز معروف هستند، از پرطرفدارترین و متداول ترین انواع پرده هستند که به دلیل مزایای فراوان از جمله نصب سریع و آسان، قیمت مناسب، تنوع و … بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. 

یکی از بیشترین سوالاتی که مشتریان از ما میپرسن این است که پرده آماده چیست؟ یا پرده پانچی ما در این مقاله میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم .

 پرده آماده چیست

پرده آماده چیست

 

پرده آماده چیست ؟

یکی از مشهور ترین پرده ها که امروزه در سرتاسر دنیا استفاده زیادی از آن می شود ، پرده آماده یا پرده پانچی می باشد . منظور از این عبارت پرده هایی هستند که پس از دوخته شدن حلقه هایی بر روی آن تعبیه شده و بلافاصله بعد از خرید به آسانی نصب می شوند به همین دلیل به آنها پرده آماده می گویند.

قیمت پرده های آماده

به جرات میشه گفت که خرید و قیمت پرده آماده برای مشتری های ماخیلی به صرفه تره است . ما این اطمینان را یه مشتری هامون می دهیم که قیمت تمام شده خیلی کمتر از زمانیست که پارچه رو از یک فروشگاه می خرند و دوخت رو به کس دیگه ای یا هردو از یک پارچه و دوخت تهیه می کنند .
قیمت پرده ای که آماده خریداری میشه شامل دو پارامتر اصلیه. یعنی پارچه و هزینه ی دوخت. ولی در مورد پرده های غیر آماده قیمت پارچه که بر اساس جنس و کیفیت محاسبه می شود و هزینه ی دوخت هم رابطه ی مستقیمی با مدل پرده است که انتخاب کرده اید.

مزایای پرده های پانچ و آماده

1-نصب راحت و آسان بدون نیاز به نصاب پرده
2-تنوع بالا در طرح و رنگها
3-متنوع بودن جنس پارچه برای طراحی
4-ترکیب چندین رنگ با هم
5-مناسب برای استفاده در هر فضایی
6-مناسب برای استفاده در پنجره ها و درها

 پرده آماده چیست

پرده آماده چیست

بیشتر بخوانید :پرده آشپز خانه،بهترین روش نصب پرده/روژان دیزاین،
8 نکته مهم در انتخاب پرده اتاق خواب /پرده اتاق

ابعاد این پرده های آماده

در اصل عرض این محصول ثابت می باشد و مشتری می بایست یک کدام را انتخاب کند.؟

در مورد عرض پرده

وقتی اندازه‌های پرده را فهرست می‌کنیم یا می‌نویسیم، عرض همیشه قبل از افت است.

این ابعاد دارای ۲ اندازه استاندارد است:

۱- عرض ۱۴۰ سانتی متر
۲- عرض ۳ متر ( یا ۳۰۰ سانتی متر )

شما باید عرضی را انتخاب کنید که بیشتر با اندازه مسیر یا میله شما مطابقت دارد.

اندازه‌گیری عرض در واقع به عرض هر پرده در جفت اشاره دارد، زیرا برای جلوه جمع‌آوری شده به دو برابر عرض مسیر یا قطب خود در پرده نیاز دارید.

در مورد قطره پرده

ریزش پرده های شما که به عنوان طول نیز شناخته می شود، یک موضوع سلیقه ای است، بنابراین فقط موارد زیر را به عنوان راهنما در نظر بگیرید. عموماً مردم یکی از سه گزینه را انتخاب می‌کنند: درست بالای طاقچه (۱ سانتی‌متر)، زیر آستانه (۱۵ سانتی‌متر)، یا طول کف (پایان آن ۱ سانتی‌متر بالاتر از کف). انتخاب شما در این مورد می تواند با توجه به ظاهری که می خواهید به دست آورید به همراه عوامل عملی باشد، مانند اینکه اگر رادیاتور زیر پنجره دارید یا می خواهید پارچه را از سر راه حیوانات خانگی دور نگه دارید.

رها کردن(قطر) :

پرده های آماده در سه قطره مختلف موجود هستند: 137 سانتی متر ، 183 سانتی متر یا 228 سانتی متر .برخی از تولید کنندگان نیز قطره 274 سانتی متری را ارائه می دهند. برای مشاهده طرح های موجود بر روی این لینک کلیک کنید.

اگر می خواهید قطره ای بین دو اندازه باشد، پس چرا از خدمات تعویض سریع ما استفاده نکنید و پرده ها را کوتاه نکنید تا کاملاً جا بیفتند؟
اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، لطفا با ما با شماره ٠٢٦٣٤٢٠٣٧٧٩ تماس بگیرید یا به آدرس سایت ما مراجعه کنید.

 

 پرده آماده چیست

پرده آماده چیست

نصب پرده آماده

نصب پرده آماده (پرده پانچ) خیلی سریع و راحت می باشد . برای نصب این پرده‌ها نه به ابزار ویژه لازم دارید و نه به تخصصی خاص. برای این کار فقط کافیست پس از فیکس کردن پایه‌های میل پرده روی دیوار یا سقف، پانچ‌های پرده را به شکل دوخت ساده از میان میل پرده عبور دهید. وبعد دو طرف میل پرده را روی پایه‌های آن ثابت کرده و چین‌ها پارچه را مرتب کنید.

پرده روژان مرجع تخصصی بررسی و فروش انواع پرده های آماده در کرج اعم از طرح های حریر، کتان، مخمل و چاپی با بهترین و بادوام ترین کیفیت می باشد.

برای مشاوره و انتخاب بهترین مدل برای منزل خود با کارشناسان مجموعه پرده روژان تماس بگیرید.

 

لینک خرید پرده آماده از روژان دیزاین

 

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

سه × 1 =